Ostu-ja müügitingimused

E-poe olemus (www.lasteriidekapp.ee)

E-pood Laste Riidekapp (edaspidi E-pood)) omanik on Larii Keskus OÜ (registrikood 11944603), asukohaga Papiniidu 8, Pärnu 80010. E-poe klienditeenindus: E-poe klientitoe telefon on +372 53 003 205 (avatud tööpäevadel 10:00-20:00) ja e-posti aadress digipood@lasteriidekapp.ee

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel on klienditugi suletud.

Üldsätted

Kasutustingimused kehtivad E-poest Toodete ostmisel ning reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad Kliendi ja Müüja vahel. Tellimuse esitamisel nõustub Klient Kasutustingimustes sätestatuga. Müüjal on õigus ühepoolselt Kasutustingimusi muuta ja täiendada. Kasutustingimuste muudatustest teavitatakse Klienti kodulehel www.lasteriidekapp.ee Tehingutele rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid hindu ja tingimusi.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Kasutustingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.

Toodete hinnad E-poes on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest (transporditasu). Transporditasu (juhul kui see lisandub) on eraldi välja toodud enne Tellimuse eest maksmist. Kättetoimetamise tasu Eestis kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teistel juhtudel kokkuleppel.

Alates 50€ ostusummast on transport Eestis TASUTA.   

Müüjal on õigus muuta pakutavate Toodete hindu. Kliendile kehtivad hinnad, mis on E-poes avaldatud Tellimuse tegemise hetkel, v.a juhtudel, kui Toote vale hind avaldati tehnilise vea või rikke tõttu. Juhul kui komplekteerimisel tuleb Toode asendada ning asendustoote hind on Kliendi tellitud Toote hinnast madalam, tagastab Laste Riidekapp tellitud Toote ja asendustoote hinna vahe Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul. Juhul, kui asendustoote hind on Kliendi tellitud Toote hinnast kõrgem, on Klient kohustatud vastavas osas juurdemakse tegema.

Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Müüja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest. Müüjal on õigus taganeda sõlmitud ostu-müügilepingust, kui lepingus märgitud kauba varu on otsas, samuti juhul, kui lepingu on sõlminud isik, kellel ei ole käesoleva eeskirja kohaselt lepingu sõlmimiseks õigust. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.

Tellimuse vormistamine ehk kuidas osta

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted E-poe ostukorvi vajutades toote vaates olevale nupule “LISA KORVI”.  Tellimuse vormistamisel tuleb kindlasti üle kontrollida, kas tellimuses kajastatud Tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile. Vali sobiv paki kättesaamise viis ja koht. Kui kõik vastab soovitule vajuta nuppu “MINE MAKSMA”. Täida nõutud andmeväljad ja vali sobiv makseviis. Maksekeskkonda maksma suundumiseks vajuta “ESITA TELLIMUS”. Peale makse sooritamist tuleb vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Juhul kui Müüljal ei ole Tellimuse komplekteerimisel võimalik kliendi tellitud Toodet soovitud koguses tarnida, on Müüjal õigus Kliendiga kokkuleppel tellitud puuduolev Toode asendada. Kui Müüjal ei ole võimalik Toodet asendada või kui Klient Tellimuse kättesaamisel asendust heaks ei kiida ja Toote tagastab, kantakse puuduoleva Toote maksumus Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul alates Toote tagasi jõudmisest Müüjale.Müüjal on õigus Tellimuse täitmisest loobuda, teavitades sellest Klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul kui Müüja loobub Tellimuse täitmisest, tagastatakse Tellimuse maksumus (sh kauba kohale toimetamise kulud) Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul alates Kliendile teavituse saatmisest Müüja ei vastuta Tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mistahes muude tagajärgede eest.

Maksevõimalused ja tagastused

Tellimuse eest saab tasuda E-poe keskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

Pangalingiga – klient saab ostu eest tasuda läbi Maksekeskuse poolt pakutava pangalingi (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop pank ja PocoPay). Tellimuse kinnitamisel suunatakse klient Maksekeskuse lehele makse lõpule viimiseks. Peale makse sooritamist tuleb vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”.

Ülekanne arve alusel – klient saab ostu eest tasuda ülekandega. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse kliendile tellimus ja selle number, mis tuleb lisada pangaülekande selgitusse.

E-poe pangalingi makseid vahendab Maksekeskus AS. Makse sooritamisel on makse saajaks Maksekeskus AS. Maksekeskus AS ei ole Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud müügilepingu pooleks.

Larii Keskus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Larii Keskus OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Kõik tagastused, mida Müüja teeb Kliendile, tehakse Kliendi määratud arvelduskontole. Kliendi tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Klient ei ole 7 päeva jooksul arvates arve väljastamist tasunud ettemaksu.

Kohaletoimetamine

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaatamatusi Toodete kohaletoimetamisel.Paki toimetab kohale Eesti Post AS (Omniva).

Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seejärel hakatakse Teie tellimusega tegelema. Üldjuhul jõuab tellimus kohale kolme tööpäeva jooksul, kui kaup pole Teieni jõudnud peale paki teele panemist 3 tööpäeva jooksul, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil digipood@lasteriidekapp.ee

Omniva pakiautomaadi kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefonile SMS koodiga. Lähete Teie poolt tellimuses valitud Omniva automaadi juurde, millelt leiate puutetundliku ekraani. Jälgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja näha) ja võtate Teile saadetud kauba. Täpsem info: www.omniva.ee

Omniva kulleriga kättetoimetamine saajale: üle Eesti E-R kell 8.00- 20.00; L kell 10.00-15.00. Saajale helistatakse ette ning lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise aeg samaks, järgmiseks või ülejärgmiseks päevaks, sõltuvalt saaja soovist.

Kui saadetis jääb kulleriga väljastamata, siis viiakse saadetis hoiustamisele lähimasse postiasutusse, hoiuaeg 7 päeva. Kliendile edastatakse teade saadetise saabumisest ja ta saab sellele postiasutusse järele minna.

Tellimuse üleandmisel kohustub Klient kohe kontrollima kättetoimetatud Toodete vastavust ja komplektsust. Mittevastavuse korral tuleb võtta ühendust Müüjaga, saates vastava sisulise kirja e-posti aadressile: digipood@lasteriidekapp.ee või helistades tel: +372  53 003 205

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja EL liikmesriigid.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 30 (kolm-kümmend) kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on

vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tooted peavad olema kasutamata, kahjustamata ja rikkumata ning originaalpakendis ja neil on küljes kõik originaaletiketid. Juhul kui Klient on tagastatavaid Tooteid kasutanud, rikkunud või kahjustanud, on Müüjal õigus keelduda Toodete tagasivõtmisest.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest vabas vormis taganemise avaldus, milles on ära kirjeldatud järgmine info:

1. NIMI:

2. TELLIMUSE NUMBER:

3. TAGASTAMISE INFO:

Toote nimi:

Artikli number:

Suurus:

Kogus:

Miks toode ei sobinud?:

ning saata see e-posti aadressile digipood@lasteriidekapp.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kätte saamisest. Kliendi tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos tagastusavaldusega.

Tagastatav kaup palun saata Pärnu Kaubamajaka Smart posti või Omniva pakiautomaati. Pakile palume peale märkida telefoninumber +37253003205.

Kui Klient on lepingust taganenud ning tagastatud Tooted on nõuetekohased, tagastab Larii Keskus OÜ Kliendile Toodete maksumuse koos tagastatud Toodetelt arvestatud kohaletoimetamise tasuga 14 päeva jooksul pärast Toodete tagasivõtmist.

Tagastatavad Tooted tuleb üle anda Müüja kaupluses või saates kulleri või pakiautomaadiga. Kvaliteetsete toodete tagastamisega seotud kulud kannab Klient. Juhul kui tagastatakse valesti saadetud toode ja/või ebakvaliteetne toode, kohustub Müüja sellise toote tagasi võtma ja asendama selle analoogse sobiva tootega. Kui Müüjal pole asenduseks sobivat toodet pakkuda, tagastab ta Kliendile kauba ja transpordi eest tasutud raha esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul. Juhul, kui Tellimuse tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

Tavakauplusest asendustoodet valida ei saa ning samuti ei tagastata seal ka ostusummat. Toodete ümbervahetamis- või tagastusprotsess viiakse läbi üksnes Müüja E-poes.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Tagastamine ja pretensinnode esitamine

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostu tõendava dokumendi e-posti aadressile digipood@lasteriidekapp.ee. Toote puuduste ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.

Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituste eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust.

Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab võiasendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Müüja ei vastuta Toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis on tekkinud Kliendi tegevusest ja/või tegevusetusest, sh Toote mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest säilitamisest (säilitamistingimuste järgimata jätmine).

Pretensiooni saab esitada e-posti aadressile digipood@lasteriidekapp.ee. Pretensioonis tuleb märkida Kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, Tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui puudused on tekkinud toote mittesihipärasest kasutamisest, s.h. hooldusjuhiste mittejärgmiste tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

Juhul kui Klient ei ole pretensiooni korral nõus Müüja pakutava lahendusega, on Tarbijast Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti ja selle juurde moodustatud tarbijavaidluste komisjoni poole, mille pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-mailiaadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Müüja töötleb Kliendi isikuandmeid Tellimuste täitmiseks (sh Tellimusega seotud teadete edastamiseks), Toodete eest tasumiseks, Toodete kättetoimetamiseks ning personaalsete pakkumiste koostamiseks. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vastutus

Klient vastutab E-poe püsikliendiks registreerimise vormil või Tellimuse vormistamisel esitatud andmete õigsuse eest. Kui Klient esitab puudulikud või ebakorrektsed andmed, ei vastuta Müüja sellest tingitud tagajärgede eest ning Müüjal on õigus nõuda Kliendilt sellest tingitult tekkinud kahjude hüvitamist.

Klient vastutab E-poe veebikeskkonda sisselogimiseks vajaliku salasõna turvalise kasutamise eest ja kohustub tagama, et tema salasõna ei satu kolmandate isikute (sh alaealiste perekonnaliikmete) valdusesse.

Juhul kui Kliendil on kahtlus, et tema sisselogimisandmed on sattunud kolmanda isiku valdusesse, kohustub Klient sellest Müüjat teavitama ning otsekohe salasõna muutma.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile digipood@lasteriidekapp.ee või helistada telefonil: +3725127457.

Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik

pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada leheküljel https://komisjon.ee/et . Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.